-Başkan Vekili Yıldız, Deprem Şehitlerini Andı

-Başkan Vekili Yıldız, Deprem Şehitlerini Andı

-Başkan Vekili Yıldız, Deprem Şehitlerini Andı


-Başkan Vekili Sevil Aydar Yıldız: “Unutmadık, Unutmayacağız”

Ceyhan Belediye Başkan Vekili Av. Sevil Aydar Yıldız, 27 Haziran 1998 Ceyhan Depremi'nin 28. yıl dönümü dolayısıyla bir anma mesajı yayımladı.

Başkan Vekili Yıldız, depremde yaşamını yitiren 145 vatandaşı rahmet ve saygıyla andıklarını belirterek, aradan geçen yıllara rağmen acının ilk günkü tazeliğini koruduğunu ifade etti.

Yıldız mesajında şu ifadelere yer verdi:

"27 Haziran 1998'de yaşadığımız büyük depremde hayatını kaybeden 145 hemşehrimizi rahmet, minnet ve özlemle anıyorum. Acımız hâlâ yüreğimizde. Deprem gerçeğini unutmadan, bilimin ve aklın rehberliğinde daha güvenli kentler oluşturmak hepimizin ortak sorumluluğudur. Rabbim ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun."

Başkan Vekili Av. Sevil Aydar Yıldız, depremde yaşamını yitiren vatandaşları bir kez daha rahmetle andıklarını belirterek, benzer acıların bir daha yaşanmaması temennisinde bulundu.

Önceki Haber Akçatekir’de Tarihi Dönüşüm: Başkan Ali Avan’dan 74 Bin Metreküplük Rekor Asfalt Müjdesi!
Sonraki Haber Ceyhan Depreminin 28. Yılında JMO’dan Tarihi Uyarı: “Deprem Gerçeğiyle Yüzleşilmeli”
Benzer Haberler