Matematikte Uluslararası İşbirliği: Botaş İlkokulu’ndan Büyük Proje

Matematikte Uluslararası İşbirliği: Botaş İlkokulu’ndan Büyük Proje

Ceyhan Botaş İlkokulu’ndan Uluslararası Başarı: Minik Kaşifler Matematikle Dünyayı Keşfediyor

Ceyhan Botaş İlkokulu’ndan Dünya Çapında Matematik Başarısı

Minik Kaşifler Matematikle Sınırları Aştı

Ceyhanlı Öğrencilerden Uluslararası eTwinning Başarısı

Botaş İlkokulu’nun Minik Kaşifleri Matematikte Dünya ile Yarışıyor

Ceyhan’dan Avrupa’ya Uzanan Matematik Yolculuğu

Matematikte Uluslararası İşbirliği: Botaş İlkokulu’ndan Büyük Proje

Minik Kaşiflerin Matematik Serüveni Dünya Sahnesinde

Adana’nın Ceyhan ilçesinde bulunan Botaş İlkokulu 1/A sınıfı öğrencileri ve sınıf öğretmeni Süleyman Uludağ, uluslararası düzeyde yürütülen “Minik Kaşiflerin Matematik Yolculuğu / Mathematics Journey of Little Explorers” adlı eTwinning projesiyle önemli bir başarıya imza attı.

Kasım ayında başlayan ve farklı ülkelerden geniş bir katılımla sürdürülen proje kapsamında, öğrenciler matematiği sadece bir ders değil, hayatın içinde aktif bir beceri olarak öğrenmeye başladı. İtalya, Romanya ve Litvanya gibi ülkelerin de dahil olduğu projede, toplamda 10 yabancı ve 10 Türk ortak yer aldı.

Matematik Hayatın İçinde

Proje boyunca öğrenciler; matematik kavramlarının günlük yaşamda nasıl kullanıldığını kavradılar. Sayılarla hikâye yazma, dijital vatandaşlık atölyeleri, matematiksel sanat çalışmaları ve örüntü etkinlikleri gibi pek çok yaratıcı faaliyetle çocuklar eğlenerek öğrendi.

Yabancı ortakların ülkelerinde oynanan matematik oyunlarıyla kültürel ve eğitsel bağlar kuran öğrenciler, aynı zamanda dijital yeterliliklerini de geliştirdiler. Her ay farklı temalar etrafında şekillenen etkinlikler, öğrencilerin yaratıcı ve analitik düşünme becerilerini pekiştirmeye yönelik olarak tasarlandı.

Kültürel Farkındalık ve Takım Çalışması

Proje sadece akademik değil, sosyal gelişime de büyük katkı sundu. Öğrenciler takım çalışması yaparak iş birliği içinde üretmeyi öğrendiler; farklı kültürleri tanıyarak küresel farkındalık kazandılar. Matematiği sanat, doğa ve oyunla harmanlayan çalışmalar, öğrencilerin derse olan ilgisini artırdı.

Dijital kitap çalışmaları ve WordArt gibi teknolojik uygulamaların da yer aldığı projede, çocuklar hem 21. yüzyıl becerileri kazandı hem de eğlenceli bir öğrenme yolculuğu yaşadı.

Projenin yürütücüsü öğretmen Süleyman Uludağ ve minik kaşif öğrencilerini bu anlamlı çalışmaları ve uluslararası katkıları nedeniyle tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Önceki Haber Yenilebilir Filizlerden Sağlıklı Gıdaya
Benzer Haberler